مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-14سياسي

لزوم فرهنگ سازی کتابخوانی با استفاده از ظرفیت مفاخر علمی


فرماندار رضوانشهر، با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش در گسترش فرهنگ کتابخوانی بسیار تاثیرگذار است، گفت: با استفاده از ظرفیت مفاخر علمی شهرستان، - ایسنا/گیلان فرماندار رضوانشهر، با بیان اینکه نقش آموزش و پرورش در گسترش فرهنگ کتابخوانی بسیار تاثیرگذار است، گفت: با استفاده از ظرفیت مفاخر علمی شهرستان، زمینه فرهنگ سازی کتاب و کتابخوانی را فراهم آوریم.

سید نادر صفوی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان رضوانشهر، ضمن تاکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بر مبحث کتاب و کتابخوانی بسیار تاکید دارند و بر این اساس ما باید در این زمینه بیشتر فعال باشیم.

فرماندار رضوانشهر با اشاره به اینکه پایه و اساس هر جامعه ای فرهنگ کتاب و کتابخوانی است، اشاره کرد: در صورتی که این فرهنگ در جامعه بیشتر تقویت شود، قطعا دانش و فرهنگ مطالعاتی در جامعه ارتقا پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: نقش آموزش و پرورش در گسترش فرهنگ کتابخوانی بسیار تاثیرگذار است و از این رو آموزش و پرورش برای بازدید مدیران، مربیان و دانش آموزان از کتابخانه های عمومی برنامه ریزی ویژه انجام دهد.

صفوی با اشاره به اینکه شهرستان رضوانشهر دارای مفاخر علمی بسیار است، عنوان کرد: باید برنامه ریزی کنیم تا از مفاخر علمی در جلسات بعدی انجمن کتابخانه ها استفاده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فرهنگ سازی کتابخوانی با استفاده از ظرفیت مفاخر علمی

لزوم فرهنگ سازی کتابخوانی با استفاده از ظرفیت مفاخر علمی